måndag 8 februari 2016

Det gick ganska bra

Uppryckningen funkade ganska bra. Är tröttheten som gör det jobbigast! Just nu är jag så trött så jag skulle lugnt kunna somna. Men ska pina mig ett tag till ;)
Vid kvart i sju ville barnen gå o lägga dsig. Vi körde igång me våra kvälls rutiner, läsa en saga innan de lägger sig i sina sängar. Va Idas tur o välja. Efter halva boken bad hon mig o lägga i ett bokmärke för då ville hon sova. Tim me. Sen somnade de nästan på en gång. Blir så när man varit vaken sen 4.30 :P
Det gick bra hos min sjukgymn. En lätt låsning. Åkte sedan o handlade ägg o mjölk till mamma o så hem till dom. Fikade lite (kaffe o knäckemacka) pratade en stund men sen ringde en kompis till Ida, Jonna som bor här ovanför, o frågade om Ida ville leka. Så vi åkte hem o Ida gick upp till henne o jag o Tim hade bio mys ;)

Va mest han som tittade då jag behövde fixa middag oxå, men lite mys hann jag me :)


Alltså jag kan inte sluta titta på tv el film. Det är bara sååå häftigt ju!!!

Middagen idag fick bli ris o en super god kasslergryta (gjorde mammas recept o det vart bara sååå gott!!) o så massa grönt, gurk o morotsstavar, broccoli o så en sallad på tomat, apelsin o rödlök. Ida kom ner strax innan vi skulle äta. Hon hade haft det kul :) O Tim fick lite vila som behövdes medan hon va där :) Vi käkade o sen rullade kvällen på... 
Nu funderar jag på om jag ska kolla på tv el läsa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar