tisdag 23 februari 2016

Mina larm!

Jag har alltid, förr iaf, memorerat ALLT i huvudet. Sällan skrivit upp saker i almanackan mm. Men den senaste tiden har jag försökt skriva upp för att slippa lagra allt i huvudet o så. Nu har jag även börjat ställa larm för medicinerna jag ska tas. Då de ska tas vid olika tillfällen o jag glömmer alltid nån av dom annars. Så nu för tiden ser mina larm ut så här....

:P Från att ha endast ETT, morgon larmet....

Jag va ju till ackis o tog lite prover i morse. Pga nya medicinen jag börjat me. I em ringde en sköterska o sa att mina levervärden va lite lätt förhöjda. Det KAN bero på mina smärtstillande mediciner. Men i vilket fall ska jag tillbaka på mån o ta proverna igen. O INTE ta Naproxen fram tills dess... Vilket inte är lätt då jag haft migrän flera gånger den senaste veckan o då är det liksom det som hjälper. Men jag ska verkligen försöka att inte ta den! Det är bra att de kollar o håller koll. Jag fick inte heller öka på Salazopyrinen (vilket jag skulle ha gjort på tors) utan ska fortsätta me 1+1 ist för o öka på till 1+2 som va tanken... Jag hoppas verkligen proverna är bra på mån så jag kam fortsätta me medicinen. Det är ju liksom mitt hopp nu, att den ska funka!! Håller tummarna....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar