torsdag 25 februari 2016

Lite bättre!

Efter att jag hade druckit kaffe o vilat lite kände jag mig lite bättre. Plockade o donade lite här hemma. Vek tvätt o tog hand om disk. Inget av det orkade jag igår. O när barnen är sjuka vill jag bara ta hand om dom. De vill ofta va nära o självklart får de det då. 
Vi hämtade Tim runt 14.20, då satt han o åt mellis. Han hade haft en bra dag :) 

Mina finaste <3

Vi åkte hem o em rullade på. Barnen lekte med varandra. Trots att hon fortfarande är snorig o lite febrig orkade Ida leka ett tag. Idag vart det lite rester till middag ;) Ida fick spagetti o köttfärssås, hennes portion hon aldrig orkade äta till middag igår. Tim åt köttfärspaj :) Jag va inte alls nå hungrig (som jag skrev tidigare åt jag sushi när barnen hade lagt sig) Mannen kom hem o va hemma ett tag innan han cyklade iväg för o möta upp Viktor. Jag gick som sagt va igenom julkartogerna. De är klara o det vart riktigt bra!!

Man ser det inte på bilden men det finns gott om plats kvar på hyllorna, o det är inte så mkt mer som ska gå in! Innan va det grejor hela vägen upp till taket o på golvet ända fram till dörren. Detta kommer bli toppen!!

Nu ska jag skriva en matnota. Båda barnen är hemma i morrn. Ida för hon är sjuk o Tim för att jag tyckte han kunde få en ledig dag. Ida gick ju tis, ons o tors förra veckan o va hemma mån o fre. Så då fick det bli lika för Tim denna vecka :) Jag ska lämna dom hos pappa en liten stund i morrn fm så jag kan åka o handla. Sen hämtar jag dom direkt när jag handlat. Då får jag handlingen gjord, o slipper göra det sent på kvällen. O så slipper barnen följa me. Tack snälla pappa! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar