torsdag 30 augusti 2012

Tröttis dag...

Vet att det är uttjatat nu, men hade ännu en hemsk natt.. Har knappt sovit nå... Vet inte va det är som händer, men jobbigt är det!!
Mamma o pappa va snälla o tog barnen en stund på fm så jag kunde vila i drygt en timme, det är jag väldigt tacksam för! I övrigt känner jag mig ändå lite nere, vet inte vad det är... Är nog "bara" en liten svacka helt enkelt... Patrik kommer hem sent i kväll. Troligtvis efter att jag lagt barnen. Först möte på jobbet, sen hämta hem golvet.. så får se va ja o barnen ska hitta på i em.. Just nu sover de i alla fall. När de vaknat blir det mellis. Sen packa oss i hop o rulla hemåt!

Bara en dag kvar, sen är det i alla fall helg, känns sååå skönt!!! Sovmorgon för mig på lör, Yey!!!!!

På återseende!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar