lördag 18 augusti 2012

Lördag = sovmorgon!

Som jag skrivit förut är lördagar min sovmorgon, o Patrik har söndagar. Vi har ju inte haft det på över en månad pga flytten o allt, men förra helgen började vi igen! Så i morse när barnen vakna 7.20 gick Patrik upp med dom. Jag gick upp o tröck två smörgåsar för ja va sjuuukt hungrig o hade aldrig kunnat somna om annars... Sov skit dåligt i natt, men inte pga barnen, vet faktiskt inte varför :S
Gick i alla fall o la mig igen.
Jag har världens bästa man, o barnen världens bästa pappa!! De senaste två lördagarna har han, efter att de ätit frukost, gått ut o varit ute till typ halv tolv, tolv, alltså drygt tre tim!! Han gör det för att jag ska kunna sova i lugn o ro så länge jag vill, plus att jag får lite egen tid oxå ;) Förra lör va de till 4-h gården i Gränby. Idag va de runt till lite olika lekparker o fika (med glass o banan!) Eftersom Patrik o Ida fick glass ville de ju ge Tim nåt oxå o då fick det bli banan! hihi! Sötisar!

I morrn är det mannens tur o ha sovmorgon, va ska vi göra då?! Nån som vill ha sällis från sisådär kl 9, 9.30- 11.30-12?? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar