torsdag 23 augusti 2012

Bra dag!

Denna dag vart i alla fall bra! :) Vid tio tiden kom min kusin o hennes tvilling pojkar hit :) det va full rulle!! Haha! (el som min kusin beskrev de - kaos!!) Hehe! Men det va trevligt att ses. Jag bakade det goda brödet som vi åt o drack kaffe till. Gott va det!

De gick hem strax innan halv ett, då va alla barnen sååå trötta!! Ida tvärslockna på ett par min. Tim låg i babysittern en stund medans jag röjde undan disken, sen la jag honom. Medans de vila hängde jag tvätt o förberedde dagens middag!

Barnen vaknade efter bara drygt en timme. Men de ville inte somna om så det va bara att ta upp dom :) Vi åt lite mellis, lekte lite o sen gick vi till Willys. Det ligger även en djuraffär där så ja tog me barnen in där så Ida fick titta på djuren :) Vi passade även på att köpa ben o en boll till Anna (mina föräldrars hund) som hon kan ha nästa gång hon kommer :) Vi passade henne en stund igår o det va så mysigt!
Vi gick även runt till de olika lekplatserna o va ute ett tag innan vi gick in o lagade middag. Sen vart det familje mys resten av kvällen :) Nu sussar de små hjärtarna <3 <3

Här blir det ytterligare en lugn kväll, lite tv tittande o sen sova!

Dagens matintag:

Frukost: Två knäckemackor med smör, ett glas juice.

"Lunch": två mackor med ost, ett glas juice o kaffe.

Mellis: Nutrilett, ett glas vatten.

Middag: Våfflor med röra till. Röra: tonfisk, bacon, rödpaprika, purjolök, cremè fraish o sweetchilisås! Låter hel mysko men är jätte gott!! Men dess värre inte så nyttigt :(

I morrn är det vägdag. Jag väger mig varje vecka för att verkligen ha kolla på att det går åt rätt håll... Då hinner ja skärpa till mig i tid innan ja gått upp för mycket ;) men än så länge går det sakta men säkert neråt, precis som det ska!! ;)

Trevlig kväll på er!!! I morrn är det fredag!!!! Yey!!!!!!!!!!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar