söndag 12 augusti 2012

Denna dag!

Har inte gjort många knop idag, förutom det vardagliga som tvätt, disk, matlagning mm... JA, o packat upp lite fler kartongen ;) Inte sååå många kvar nu :P
Orkar inte skriva mer än så om dagen. Har lite o göra o sen MÅSTE jag sova!!

Dagens matintag:

Frukost: Fil med All Bran o solrosfrön. Kaffe

Lunch: Sallad med råkost sallad, gurka, tomat, mozarella o avokado. Cola Zero

Mellis: Två mackor* me smör.

Middag: Torsk i ugn o Patriks sjukt goda hemmgjorda potatismos!! Cola Zero

Två nektariner o ett glas Loka.

* När det gäller mackor.. Jag är en mack människa. Dock mår magen mycket bättre utan! Men om jag vill ha så kan man ju välja ett mycket bättre alternativ! Jag har gjort mormors goda bröd som är sjukt gott o nyttigt! Så jag har i fall jag blir sugen :)

Läsa några bloggar ;) sen sova!!

Natti natti!!!!!!!!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar