måndag 27 augusti 2012

Oj, oj, oj....

Det händer sååå mycket just nu, o det går snabbt i vändningarna!! Orkar inte gå igenom allt, har massa att skriva men ska försöka att inte ordpoopa för mycket ;)

Känns skönt att den här dagen är över... Det va en seg o allmänt tråkig dag, även om ja o barnen oxå hade det super mysigt! :) Men när det va middagsdax vart det lite halvkaos! Två hungriga barn, mat som ja, inte vart som det va tänkt. O ett jobbigt samtal mitt i allt... Efter ytterligare samtal känns det lite bättre... Får vi hoppas... Det återstår o se... Av olika anledningar känner jag att jag inte vill ta upp vad det gällde, men vi får se längre fram...

Sen vart det golv till vardagsrummet beställt! El ja, Patrik ska få köpa lite billigare av en kompis som har golv över efter renovering, kommer bli sååå snyggt! :) Så då ska det göras nån dag. På ons ska ja o barnen förhoppningsvis träffa Jeanette o Emelie o deras flickor, hoppas verkligen det blir så! :D sen ska vi hem till mamma o pappa där vi ska sova. Sen på tors blir det en tripp till Smulan (mitt jobb) o hälsa på, o sen förhoppningsvis hem. Då ska fönstren va bytta! Det ska dit lister o putsas o sånt nästa vecka men det "värsta" är klart då i alla fall! O så ska Patrik ha möte på jobbet o kommer hem senare..
O på fre är det bvc med Ida som gäller!
Tror vi låter det vara så så länge ;)

I morrn kväll väntar i alla fall trevligheter med bror o syster!! :D Middag på stan!!!

Om 10 min SKA ja sova!! Tror ni på det... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar