onsdag 15 augusti 2012

Dagens matintag...

Inte den bästa dagen vad gäller det jag ätit... Funderade på o strunta i o skriva vad jag ätit.. Men sa förut att jag inte skulle göra så... Dock ahr de onyttiga dagarna blivit många fler o jag mår SKIT pga det... Ställde mig på vågen, sååå svårt att låta bli, i morse. Jag hade gått ner (vågen stannade på 69,2) snart under 69!! YEY!!! Undrar när bakslaget för det jag ätit flera dgar nu kommer.. Nästa vecka? vet att det kommer nån gång, det gör det alltid! Va hundra på att det skulle synas redan i morse.. Aja, vi får väl se... Är ju Patriks sista sem vecka så det får faktiskt bli lite såhär... Nästa vecka hoppas jag på o kunna skaffa träningskort i alla fall :D

Dagens motion: Hm, räknas 5 timmars gående på Furuvik?! ;)

Frukost: Fil med All Bran, två smörgåsar med smör o kaffe
På vägen: energidryck.

Lunch: Kyckling röra i pita bröd o sallad. Cola Light.
En energidryck.

Vääääldigt sen middag: Amerikansk pizza o Cola Light.

Medans jag la barnen åkte Patrik o köpte pizza. Jag tog en small o åt FAKTISKT knappt en halv o inga kanter... Varrt mätt snabbt. Tog mig en piggelin glass efter för o få bort illamåendet av pizzan, men va så mätt så gav Patrik halva :P


Det vart ett avsnitt Vampier Diaries till såklart ;)

Med risk för en lika jobbig natt plus att jag är sjukt trött efter denna natt o dag, tänker ja strax gå o lägga mig!

Måste oxå bara skriva: Jag är så otroligt LYCKLIG!!!!! :D Mår bra nu! :)

Här världens underbaraste, fantastiska man!! <3 O världens underbaraste o fantastiska barn som jag är sjukt stolt över!!!!!! <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar