tisdag 14 augusti 2012

Ang dagens tidigare inlägg, o lite annat!

Det inlägget som jag skrev att jag va så irriterad o arg mm handlade om en grej mellan mig o mannen. En små sak egentligen, men när man sovit dåligt, är trött o lite stressad är inte humöret det bästa. Men jag förklarade för honom o nu är det ur världen! Ville bara klargöra det ;)

Dagen hemma hos Johanna o barnen va hur bra som helst! Rolig, god o trevlig!! Det kom även en till mamma med sin flicka dit, som är jätte trevlig :) Så det va en toppen dag med andra ord!!
Alla barn va så otroligt söta o det va full fart! Johanna hade gjort underbart goda Amerikanska pannkakor!! Har inte träffat så många mammor o barn på senaste tid så det va sååå kul!! :)

Jahapp... dagens matintag dårå... (som ni förstår har det ju inte varit en såå bra dag när det gäller det... Dock va det värt det :P )

Frukost: Två smörgåsar m smör o juice o kaffe..

Lunch: Amerikanska pannkakor m sirap o färska jordgubbar, juice o kaffe
Fika.... Lchf kaka m mörkchoklad o jordnötter o kaffe dårå...

Middag: Taco gratäng o ris, energi dryck...

Kvällis: två knäckemackor m smör o Loka.

Med så mycket koffein tycker man att jag borde va super pigg, men icke! Sjukt trött!! Så för att orka med morgondagen, som jag verkligen ser fram emot, ska ja strax hoppa i säng ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar