onsdag 8 augusti 2012

Bläää dag...

Har varit en riktigt jobbig dag idag, både fysiskt o mentalt... Började med att vakna upp o kände mig mycket sämre ige... Va FAN!! Åt frukost med familjen, men mitt i breakade jag o gick in i sovrummet, sa till Patrik att idag orkar jag INGET vill sova HELA dan!!
Gullig som han va, som tur va ;) tog han me barnen ut i 2.5 timme. De hade gått på romenad, varit till 4h-gården o Gränby centrum. Jag sov klubbad under hela tiden. Konstigt nog kände jag mig inte ett dugg bättre efter. Fixade lunch till barnen o efter det va det dax för dom o sova.

Det var inte förren nu på kvällskvisten som jag kände mig hyffsat, men nu, i sängen, känner ja huvudvärken komma.. Suck....

Ber om ursäkt för att det blir väldigt klagande o negativa inlägg nu för tiden.. Men att jag o barnen varit sjuka i snart två veckor tar på en...

Sen tog vi tag i det tunga... Anmäla barnen till förkole plats... FY, VILL INTE!!Vill va hemma me mina små.. :( o det handlar absolut inte om att jag inte vill jobba, för det ska ändå bli lite kul, att få komma ut lite. Utan det handlar om att jag vill va med mina barn, jag vill ALLTID finnas vid deras sida!! Vet att det inte går... De behöver få träffa andra barn o folk. O de kommer inte gå alla dagar i iveckan o inte så långa dagar heller... Mina älskade små hjärtan!! <3 <3

Jag har varit arg, sur, nere o ledsen för det här hela dagen... Kan inte ens tänka på det för då kommer tårarna...

När det gäller min kost idag har det skitit sig totalt!! Funderade först på o strunta i o skriva vad jag ätit, men när ja tänkte efter kom ja på att det är bättre jag skriver ner det. För att påminna mig själv att inte göra om det! Nu förstår ja varför det inte va så konstigt att ja inte gick ner i vikt, för så här åt jag alldeles för ofta förut...

Frukost: fil med All Bran o valnötter.
Lunch: Två mackor med smör.
Middag: Pannkakor med sylt o grädde.
Källis: En kopp te, två ost mackor o en piggelin glass..

Usch, ser inte ens gott ut!!

Kan i alla fall säga som så att vi trivs sååå bra här! Allt som har med lägenheten o boendet o göra är TOPPEN!! Bara små fix kvar i köket sen är det helt klart :D Ugn o spis funkar!! Weeii!! O det blir sjukt snyggt!!

Nu ska jag försöka sova!   Godnatt!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar