fredag 3 augusti 2012

Funderar...

På hur ja ska göra me min blogg.. Lägga ner helt el fortsätta :/ tanken från början va ju att det skulle bli en kost/tränings/vikt blogg. O det har blivit allt annat än det... Antagligen pga att jag inte kommit igång än, 6 mån senare... Tragiskt, ja vet!

Jag har dock så blandade känslor om va ja ska skriva. Hur mycket vill jag egentligen skriva om mina barn.. De väljer ju trots allt inte själv om de ska va me el ej. Samtidigt är ju de mitt liv. Blir ju kanske inte lika mycket skrivande annars... Hmm, klurigt det där... Måste nog ta mig en riktig funderare ang bloggen... Kanske skulle hålla mig till det den var tänkt till från början, lutar åt det i alla fall...

Aja, får helt enkelt se ;) huvudsaken är att jag skriver det jag vill, det som känns bra!

Trevlig fre kväll på er!!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar