onsdag 1 augusti 2012

Min söta Skrutta <3

Har en gullig liten dam som sussar här bredvid mig i sängen... Hon har sån hemsk hosta så hon kräks, nästan samma tid varje kväll.. O hon hatar verkligen att kräkas, vilket ja verkligen kan förstå! Hon blir tom orolig för kläder, kuddar mm som det kommer på. O så rädd. Men ja sköljer av henne i duschen sen får hon sova bredvid mig ;) mannen får ta soffan :P vi gör ALLT för våra barn! De ska ha det bästa! O ja måste ju erkänna att ja inte har når emot att ha henne bredvid mig, trots att hon är som en virvelvind! Kan tom känna av hennes lugn o trygghet <3 men det är bara vid sjukdom el andra spec omständigheter de får sova hos oss. Annars är det deras sängar o rum som gäller :)

Idag va ja upp på gränby o stor handla på kvantum. Va även in på h&m o köpte leggings o ett linne till mig ;)

I morrn SKA vi kolla på ugn, så det så!! Sen får vi se vad annat vi hinner me beroende på hur barnen mår! :)

N är det dax att krypa till kojs! Natti natti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar