måndag 27 augusti 2012

Seeeg dag!!

Jobbig natt, igen!! Båda barnen vaknade först kl 6... Snark!! Men efter lite bök o stök lyckades jag få dom att somna om o vi sov till 7.50...
Men ja känner mig lite halv krasslig, o Tim är snorig... Plus att de börja me fönsterbytet idag o det innebär flera veckors borrande o hammrande så det ekar i hela lägenheten... Orkar INTE!! O jag o barnen måste sova borta ons-fre... Drygt!!

Aja, den här fm har vi bara tagit det lungt o myst. känns som det behövts efter den här helgen... O så är vi ju inte 100... Tim har vilat lite. Ida o ja lekte en stund. O så har vi kollat på Shrek! :) Ida kollade på hela filmen!! Ja, lite bokläsning o några vändor o hämta lite saker, men annars satt hon o ja o bara mös!! O dansade loss till musiken ;)

Nu är det strax dax för lunch, sen deras lunch vila! Jag ska fixa lite saker, plocka ur o i diskmaskinen o plocka lite, sen tänker jag vila en stund jag me!!!

Idag längtar vi väääääldigt mycket efter mannen/pappsen!!! <3 <3 <3 <3

Hoppas ni får en bra dag! Liiite mysigt är det faktiskt att hösten är på g!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar