torsdag 9 augusti 2012

Dagens matintag + mått!

Matintaget idag:

Frukost: Fil med All Bran o valnötter (låter kanske tjatigt men det är skit gott) en kopp kaffe.

Lunch: Sallad: Grönsallad, gurka, tomat, mozarella o avokado o lite dressing, en energi dryck till (en liiiten) :S

Mellis: Tre knäcke mackor med smör. O en halv liiiten energi dryck...

Middag: Lax, liiiite pressad potatis, gurka o fetaost. Ett glas vatten.

Kvällis: Lite melon, ett glas vatten.

Har nu oxå blivit peppad o inspirerad av många att ta mått på med min kropp... O det va med fasa jag gjorde detta... Känns riktigt tungt!! (ser ju liskom gravid ut!!) Aja, måste tänka på att magen inte hann gå bort från första till andra graviditeten då jag vart gravid 2 månader efter att Ida föddes o magen började växa direkt :P

Här kommer måtten i alla fall:

Överarm: 33.5 cm

Midja, ovanför naveln: 90 cm

Magen, under naveln: 101 cm

Lår: 55.5 cm

Vad: 38 cm

Och så var det gjort... Phu!!

Min startvikt låg på 71.5 kg

Nuvarande vikt: 69.8  Resultat efter en veckas kost ändring.

Viktnedgång: - 1.7 kg

Målvikt: 52 kg

Kvar att gå ner: 17.8 kg

NU ska jag sova!!! Godnatt fina Ni!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar