onsdag 22 augusti 2012

......

Fy, vilken natt alltså!! Ida va vaken mellan 2.30-4.30.... O Tim me ca 45 min där i mitten... O innan dess rännde ja nog in till Ida mina 5 ggr... Vet inte va det va me henne i natt...
Jag är så fruktansvärt trött!!!! Ont i halsen igen o känner mig förkyld... Är det förkylning på g igen el är det utmattning?!
Som tur va har ja mina föräldrar hos min till efter lunch. De ska passa barnen medans ja är hos sjukgymn. Sen ska ja bjussa dom på sallads lunch tänkte ja! :) sen när de har åkt o barnen ska vila, då vilar ja me!!! O sen blir det sängen super tidigt if natten blir densamma!

Hoppas ni får en bra dag! Min blir nog bra ändå! ;) har ju mina små älsklingar hos mig <3 <3

O med en stor kopp kaffe är ja redo för dagen!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar