fredag 3 augusti 2012

Så får det bli så länge...

För ett tag, tills jag bestämt mig, kommer bloggen handla om det den va tänka att handla om, mig, o min kamp mot gravidkilona!! Och jag vet, hur många gånger har jag inte försökt det senaste halvåret. MEN jag känner mig sjukt pepp nu. Har ätit nyttigt i fyra dagar nu. INGE gotti!! O DET är bra för att vara jag! Jag kommer inte att köpa träningskort förren jag blivit frisk. Och så länge nöjer jag mig med promenader när det hinns med. ar ju såååå mycket här hemma att göra! Men mitt huvudfokus så länge ligger på min kost. Så äta nyttigt är det som gäller. Ska försöka börja anteckna vad jag äter oxå. Så jag har full koll ;)
Va sååå sjukt sugen på glass idag. Hade tänkt gå till Willys när barnen somnat. Men NEJ sa jag till mig själv! Så en tallrik med frukt o en kopp te fick det bli i stället!



Nu: 20 kilo kvar till målvikten....

Det kommer bli sjukt tufft, det har även vana, läkare mm sagt. Eftersom jag va gravid så länge o kroppen hann ställa in sig till den här vikten kommer det ta ett tag innan det händer nåt. Så jag måste KÄMPA och HÄRDA ut. Resultat KOMMER!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar