lördag 11 augusti 2012

Sovmorgon!!

Sen ett par veckor innan flytt, nu alltså en mån sen, har våra sovmornar liksom försvunnit lite... Det har varit så mycket så det har inte hunnits att få sova länge... Men i morse bestämde ja att det va dax att införa dem igen ;) så mannen tog med sig Tim upp strax efter åtta, ja fortsatte o sova :P har ingen aning om när Ida vakna för hon sov fortfarande när de andra gick upp ;) strax innan tio kom Patrik in med Tim, dax för han fm vila. Så ja låg bredvid honom tills han somnade o gick upp 10.10. Skönt!! Har varit en bra natt oxå. Bara varit in till barnen en el två gånger! Så trött så ja knappt kom ihåg, va bara o ge Tim nappen o gå ut, han pratade tills han somnade om :P
Känner mig hyffsat idag... Tänker ändå inte göra nå större ansträngningar, me tanke på hur det slutade sist.. Lite lugna långsamma promenader funkar. Annars är det bara att inse att ja måste vänta tills jag är frisk... Suck!!

Snart kommer mannen o mitt stora hjärta hem me frukost till mig. De knatade iväg till Willys för o handla fil till mig :)

Härlig lördag önskar jag dig!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar