onsdag 8 augusti 2012

Trivs!

Har de senaste dagarna, sen ja bestämde mig för att bloggen främst ska handla om det den från början va tänkt att handla om, trivts, el va man ska kalla det för, med mitt beslut. Att inte skriva så ingående om barnen, mannen, ja familjen helt enkelt. Inte mer än det vardagliga som sker ;) Patrik har hela tiden sagt att han inte vill bli omnämnd spec mycket, o det respekterar jag fullt ut! Barnen kan ju som sagt inte välja, så därför skriver ja ytterst lite om dem. Det känns bäst så :) tycker det är helt klart upp till var o en hur de vill göra. Men eftersom ja har en magkänsla som säger att jag bör respektera deras integritet, då går ja efter den ;) men va vi gör lite om dagarna kommer ja skriva, inte så ingående bara :)
Hoppas Du förstår hur jag tänker o kan respektera det, o ändå vilja fortsätta följa min blogg :D

<3 Älskar min underbara familj <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar