fredag 17 augusti 2012

Fredag o mätning + vägning..

Jag har fuskvägit mig i veckan o va nere i 69.2 kg. Meeen idag va det liiite mer. Men jag tar det, har en choklad kaka hemma som ja tänker äta upp, sen är det nya tag o jävlaranamma som gäller!!
Nu rör det sig om 2-3 hg som ja gått upp o ner den senaste veckan, så ja ska väl inte klaga, kunde varit MYCKET värre!! Men ner SKA jag o VILL jag, o det är mycket som ska bort, så skärpning här nu!!
På mån när Patrik börjar är det nya tag som gäller, ruriner, promenader, mat mm. Nästa vecka är redan fullproppad med skojsigheter o det blir en utmaning för mig. Men det gäller att tänka smart o planera i förväg! Nu blir de flesta träffarna här hemma = jag bjuder, så jag skanog komma på nåt mumsigt som är nyttigt/hälsosamt ;)

Här kommer iaf måtten:

Mage, under naveln för en vecka sen: 101 cm.  NU: 98 cm

Midja, ovanför naveln för en vecka sen: 90 cm.  NU: 88 cm

Överarm för en vecka sedan: 33.5 cm  NU: 32.5 cm

Lår för en vecka sedan: 55.5 cm  NU: 54 cm

Vad för en vecka sedan: 38 cm  NU: 38 cm

Vikt för en vecka sedan: 69.8 kg  NU: 69.5 kg  Viktnedgång på en vecka: 0.3 kg

Tycker ändå det är rätt bra för en vecka! :) Inte vikt mässigt kanske men måtten, det går åt rätt håll på alla sätt o vis, bara o fortsätta kämpa!! ;)



Nu ska jag göra slut på chokladbiten till ett avsnitt av One Tree Hill, sen blir det skärpning för ett tag!!!
Trevlig fredagskväll på er!!!! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar