torsdag 30 juni 2016

O så denna dag...

Ja, det tog ju ett tag för mig o somna i natt :/ O sen sov jag halv kasst o vaknade titt som tätt. När kl ringde va jag såååå trött!! Men upp o fixa mig i ordning o gick sedan till mamma o pappa för o låna systers bil. Till jobbet o där fixade jag me lite födelsedagskort :) Vi åt sååå grillad mat ute. O efter jobbet åkte jag o Sara till Alunda o fikade....

:)

De har en second hand affär där som vi kikade lite i. O vi båda hittade lite! Jag köpte ett par beiga shorts (att ha på jobbet el när man är ute me barnen el på semestern o så :) ) o så en rosa kofta, jätte fin :) o två små mini krukor o ha på mitt kommande ljusfat ;)
Sedan åkte vi hem till Sara där vi pratade, åt middag, åt efterrätt (blåbärspaj, mm :P ) gick en sväng på nästan en timme, så himla skönt!! O så träffade jag ju hela hennes familj oxå :)
Åkte inte hem förren strax efter kl nio. Åkte o lämnade bilen (super tack syster för lånet!!! <3 ) gick hem, duschade o sitter nu här. Ska strax lägga mig. Är sååå trött!! Blir ingen bok i kväll ;) Läste ju ut den jag började me i mån igår :P Får se om jag börjar me nån ny i morrn el ej!

I morrn ska vi till en lekpark i Gränby me barnen. Så då behöver inte jag sitta o åka ut till stavby (om det inte skulle hällregna o de inte åker) utan jag kan möta dom där i Gränby. Skönt!! Tog me lite saker hem som jag kan pyssla me innan de kommer. 
Sen har jag inga planer. Träna o en promenix iaf!
Måste snart börja planera o skriva listor på vad som ska me på sem. Inte nu på mån men nästa åker vi :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar