onsdag 29 juni 2016

Det känns ju så mkt bättre!!

Jag satte mig i badenbaden stolen nästan en timme förut. Så skönt så!! Passade på o läsa lite oxå :)
Sen gick jag in o körde ett styrkepass jag fått av min sjukgymn. Så behöver jag ej gå till gymmet nu under sem....

Syns ju vad jag gillar för färg :P Hahaha!

Hantlarna o den där Foam rollern kommer få följa me på semestern... Gör allt för o hålla revbenen på plats. Idag fick jag loss några låsningar i ryggslutet med den. Jisses så skönt det vart efter!
Sen fick jag ut på en promenad....


Hämtade Anna (mammas o pappas hund) på vägen så fick hon haka på...

:)

Va riktigt skönt! Förstår inte varför det aka va så svårt att hålla efter träningen. Innan känns det skit jobbigt, riktigt bra under o kanon efter!! Jag mår såååå mkt bättre när jag tränar o rör på mig. Både huvudet, magen o ryggen. HELA kroppen!! Härligt!! O det krävs inte mer än nån timme om dagen. Jag kan just nu inte gå mkt längre än ca 30 min. Förut va det 20 så det går åt rätt håll!
När jag kom hem vart det en välbehövlig dusch o gjorde mig sedan en smoothie...

Me blåbär o lite havregryn (för o få den lite mer mättande) 

Jag kollade sen lite på tv. La mig o slumrade nästan en timme. Hade nog kunnat sova för kvällen :/ Men masade mig upp o åt lite middag. Sen har jag mest tagit det lugnt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar