torsdag 30 juni 2016

Tisdagen

Ska försöka blogga i kapp lite...
I tis va jag ju först till sjukgymn o sen läkaren. Det bestämdes att jag ska få en remiss till ackis för o kolla hjärtat. Ska få ha en apparat på mig i 24 timmar som mäter hjärtslagen. O kolla om det slår väldigt snabbt el om det är oregelbundet på nåt vis... Säkert är det inget men eftersom det är nåt som gör att det hindrar mig från vissa saker o gör ont så är det lika bra o kolla upp det. 
Efter det cyklade jag hem o duschade o fixade mig o cyklade sedan till mamma o pappa där min syster oxå va <3 o sen kom även Adrian....

Ett glas vin! :)


Finaste syster!!! :)

Det vart hemmagjorda grillade hamburgare, potatis slantar o sallad. Sååå gott!!!! Sen slog vi oss ner o tittade på Allsång på Skansen. Jag brukar inte titta på det, bara sett det några gånger, men va lite kul ;) O mamma hade gjort en mumsig jordgubbstårta! 
När det va slut cyklade jag hem! Läste lite i min bok o la mig sedan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar