fredag 17 juni 2016

Torsdag

Gårdagen va sååå lång!!! Masade mig upp vid kl 6.15, fixade iordning mig o fick sedan väcka barnen kl 6.45. De vaknar ju alltid mellan 6-6.30 annars. Men såklart inte igår ;) Lämnade dom vid halv åtta o åkte sedan till jobbet. Hade planering mellan 8-17. Det gick bra. Fick dock väldigt ont så efter lunchen (super god!!) la jag mig på en soffa o vilade o slumrade lite i typ 40 min medan resten gjorde nåt annat. Är så glad för att jag jobbar där jag jobbar! Tog mig oxå en värktablett. Sen stod jag ut resten av em. 
Vi skulle ju gjort nåt friluftigt men då det regna ställdes det in. Vi åkte ist hem till chefen där vi vart 22 pers. Åt middag, gick en promenad, fikad o lekte en lek. Haha, jag är inget fan av lekar så vägrade först men va ändå me sen. Det va kul :) Kom inte hem förren strax efter elva. Duschade o varvade ner innan jag kraschad i säng. Sov rätt bra i natt :)

Me and my loved <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar