onsdag 8 juni 2016

Kämpar på

Idag är det liiiite bättre. Men musklerna värker ännu :( 
Vaknade i natt (el ja kl 4 nånting) av världens smäll! Sen åskande det nån gång till. Regnet öste ner o smattrade rejält mot fönsterna så trodde barnen skulle vakna. Men de sov vidare... Patrik fick hålla om mig då jag tycker det är lite obehagligt me åska :/ Somnde till slut om men det va ändå segt o ta sig upp i morse. När jag hade lämnat barnen åkte jag till sjukgymn. Hade en rejäl låsning o sen är musklerna fortfarande extremt stela efter simningen. Svängde förbi Ica o sen hem. Tvättade o tog mig sedan en promenad....

Underbart fint ute :)

Vart lunch när jag kom hem....

Grönsakssoppa från Viktväktarna...

Har fortsatt att tvätta en del. Vilat lite o ska strax hämta barnen. Patrik är iväg på jobb o kommer inte hem förren i morrn kväll. Han ska tömma ett lager o det kommer ta tid. Han vart erbjuden o sova kvar på hotell. Han tänkte inte det först men jag sa att det är klart du ska det! Vilken lyx!!! O när han märkte att han inte skulle hinna klart allt så bestämde han sig för o sova kvar. Lite avis måste jag säga ;)
Sj har jag inga större planer. Blir väl ute när vi kommer hem jag o barnen, o sen blir det en lugn kväll framför tvn skulle jag tro. Ska försöka hitta nån film o se på projektorn ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar