fredag 17 juni 2016

In the sofa!

O så denna dag... Va en riktigt bra dag trots att jag va så trött o slut efter gårdagen. Barnen vaknade såklart tidigt idag, redan kl 6.15, Snaaark!! Hahaha! Igår när jag fick så ont så smsade jag min sjukgymn o frågade om hon kunde klämma in mig idag så fick en tid kl 12. Lämnade barnen på förskolan o åkte sedan o rehab tränade. Gick rätt bra. Sjukgymn som va där, Sofie, va jätte bra! Hon sa att jag MÅSTE kolla upp det här me mitt hjärta som rusar för ofta... Så har skickat ett meddelande till vårdcentralen. Får se när jag får tid. 
Åkte sedan förbi Ica o kompletterade lite till middagen, hem o duschade, åt lunch, vilade en halvtimme o sen till sjukgymn. Hade ett revben som satt hyfsat lätt o ett som satt rejält. Hon fick ta i en hel del så nu känner man sig mörbultad :P
Åkte sedan direkt o hämtade barnen. De vart lite förvånade när jag kom redan innan halv ett. Skönt o ta tidig helg när man kan :) När vi kom hem lekte barnen ute o jag förberedde middagen (tacos). Vi åt sedan mellis o sen kom min bror o Isadora :) O sen mamma o pappa :) Vi tittade alla på matchen. Den va riktigt spännande o Sverige spelade bättre denna fång ;) Synd att det inte blev nå mål för Sveriges del bara...
Efter matchen gick mamma o pappa hem. O Patrik kom hem från jobbet. Vi käkade tacos. O sen stannade Kriss o Isadora en stund. Va kul o få prata me Kriss ett tag. Vi har pratat o träffats en del den senaste veckan. Så kul! Skönt o ha nån o prata me :) O vi förstår varandra så bra! Glad att ha en bror som han! :)

När han o Isadora åkt hem läste jag saga för barnen o la dom. Jag o mannen såg några avsnitt av VD o nu sitter jag o kollar på O.C....

O ett glas Cola zero....

I morrn har jag sovmorgon. Yey!!! Men det bästa av allt, en helg me min fina familj <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar