onsdag 29 juni 2016

Brunch!

Va ju inte spec hungrig i morse så någon frukost vart det inte... 
Det va så himla skönt o sitta hos frissan redan kl 8. Lugnt o skönt. O min frissa Anna känner jag så väl så vi pratar om allt möjligt! :) Super nöjd vart jag iaf!!

Så här va det efter första gången för typ två mån sen oxå. Men färgen försvinner vartefter jag tvättar o så bleks det...

Men jag bara älskar färgen!!!! Vart super nöjd!!

Nu under sommaren när man är mkt i solen o kommer att bada i bla saltvatten så kommer det ju slita en del på färgen, o håret. Jag behövde ju inte klippa nåt nu. Men det blir definitivt ett besök efter semestern för o fräscha upp! Vilken skillnad det blir när man fyller på me färg o fyller i utväxten. Jisses!!
Ca 1 tim o 40 min tog det. Underbart o bara sitta där! O sen ha hela dagen på sig i detta fina väder!! 
Jag passade på o svänga förbi Rusta efter o köpte mig en foamroller...

Då jag är så mkt bättre i ryggen o revbenen oftast låser sig väldigt lätt så ska jag nog nu lyckas få de på plats sj me denna!

Åkte sedan o lämnade bilen. Kom hem o va sååå hungrig....

Fick bli en omelett o en stor sallad!! Ute såklart ;)

Nu ska jag lapa lite sol en stund innan jag ska träna o sen gå ut en sväng me Anna! Sen tänkte jag faktiskt lägga mig på soffan o vila lite. En lugn o skön dag. Utan några små tråkiga besök. En dag o bara ta hand om sig själv. Energipåfyllande!!! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar