tisdag 7 juni 2016

Tar mig igenom dagen, timme för timme...

Ja, alltså idag kunde ju va en bättre dag... Förkylningen som jag trodde va på g igår verkar inte va en förkylning utan överansträngda muskler :( Jag testade ju o simma igår när vi va o badade. Förena nytta me nöje liksom. I trots att jag bara körde 10 vändor i bassängen vart det för mkt för mina nack/skuldror muskler :( Jag brukar så att det känns som om jag åkt på nån influensa när jag kört slut på musklerna... 
Sov som en kratta i natt. Tvingade mig upp vid 7.40 för att fixa barnen, ge dom frukost o sen skjutsa dom till förskolan. Orkade inte ens cykla :( När jag kom hem fixade jag frukost till mig. Jag kämpar tappert på....

Havregrynsgröt o kokt ägg. Ja nu passade jag ju på o koka upp ett lass ägg o lägga in i kylen så det finns de kommande mornarna!

Sen åkte jag till träningen. Va sååå nära på o avboka men tänkte att jag försöker. Sjukgymn som va där idag, Sofie, sa att jag inte skulle köra nå armar idag. Hon kände på musklerna o lyckades inte få det o skäppa. O jag vet vad som händer om jag bara kör på, huvudvärk delux!! Så fick hoppa ett par övningar. Körde förbi Ica på vägen hem o köpte kotletter till mig o barnen. Mannen ska visst grilla idag me ;) O sen hem, tog mig en dusch o fixade ihop lunch....

Bananpannkakor, keso o jordgubbar...

Sen har jag legat o försökt vila. Har så sjukt ont :( O huvudvärken, den är i antågande känner jag... Faaan!!! :((

Ska iaf ta mig iväg o hämta barnen nu. Hem o fixa me disk o förbereda middagen. Tanken är att jag o mannen ska iväg till lite affärer efter middagen. Pappa o kanske mamma kommer ev o passar barnen. Annars får de haka på!

Höres!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar