söndag 5 juni 2016

What a day!!

Dagen har känts sååå lång!! Men den har varit toppen! Lämnade ju barnen hos deras farmor strax efter kl ett o kom fram till Mall of Scandinavia strax innan kl två. Hade hört så mkt om den, hur stort det va där. Men alltså sååå stort va det ju inte :S På ett par timmar hade vi gått igenom alla våningar o alla gångar o sett ALLT. Så nu har man sett vad som fanns där. Inte jätte impad faktiskt. Men otroligt fint! Fräscht. Mkt matställen o fika ställen av alla dess slag! Vi tog en liten fika när vi kom dit, frozen yoghurt. Sen gick vi in i dom butiker vi ville kolla närmare på. De har ju en Newbie butik där. Så gick in o kom ut me ett jätte fint linne o fina shorts till Ida, o en kortärmad skjorta till Tim :) gick in på Disney Store, trodde nog att den skulle va större. Men det fanns en del fint där, men hade nog hoppats på mer... Kom ut därifrån me en Ariel bikini till Ida, ett packe Spinelmannen kalsonger till Tim o varsina eltandborstar (Frost till Ida o Bilar till Tim) De hade en timer på två min, ska bli spännande o se hur det går för barnen ;) Jag köpte nagellack till mig, mitt favvo märke China glaze. O så hittade jag en fin blå bikinin :) Middag åt vi på en jätte fin o mysig restaurang som heter Egon. Bland det mysigaste stället jag varit på. O gott va det oxå!

Trodde aldrig jag skulle beställa en soppa på restaurang. Men det gjorde jag. Torsk, lax o toppad med handskalade räkor. Den va grymt god!! Va först rädd o inte bli mätt men när de kom in med denna förstod jag att jag skulle bli det ;) En hel lax filé o under den ligger torsken. Jag lämnade tom lite :S Fick inte i mig allt! 

Vi strosade runt lite till. Satte oss o pratade lite o bara tog det lugnt. O sen va det dax för filmen. Warcraft på IMAX bio. O det va grymt maffigt!! Sjukt bra ljud, o HÖGT!! O bilden, ja vad ska man säga. Kan verkligen rekommendera o gå på en film där. Gärna me mkt effekter ;) Det blir definitivt fler besök dit :)

Bio tajm!!!

Kom hem för drygt en timme sedan. Duschat o nu blir det sängen. Kroppen värker som fan!! Vart mkt idag... Men har haft en underbar dag me mannen. I morrn väntar sovmorgon. Yey!!!! :D

Uppsala <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar