lördag 25 juni 2016

Midsommarafton 2016

Jag svirade om till en vit klänning med blommor. Den kändes lite sommrigare :)


Vi hade tur o slapp regn, o så va det varmt o skönt! Dukade upp långbord på altanen...

9 vuxna här. Sen fick barnen ett eget bord där de 4 satt :)

Jag slängde ihop en bål som blev helt ok! :) Vi hade en sån himla rolig o mysig kväll!! Barnen lekte massa, mest va de ute. Vi åt sååå god mat! Jag o Cassi hade ett race på varsin sparkcykel (jag vann, haha!) vi åt himla god efterrätt. Amanda hade me sig en mumsig kladdkaka oxå :) O så jordgubbar o jordgubbskolapajerna som vart smaskiga :P Det dansades lite inne o det pratades o skrattades massor!!

Amanda öppnar champagne!


Gänget!!! <3


Mamma hade nog lika roligt, om inte roligare ;) me gatkritorna som barnen! Här har hon ritat Ida o Tim :) hihi!


:)

Vid tio gick/åkte alla hem. Två tröttisar la sig o somnade rätt snabbt. Jag o Patrik började fixa me utklädnaden till dagens dragkamp. Klippte o sydde hängseljeans ;) 
Kom i säng runt ett tiden... Så trött men så glad o nöjd över dagen :D Tusen tack alla!!!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar