lördag 18 juni 2016

O regnet det bara öser ner....

Började regna i natt o regnar ännu... Har visserligen varit lite uppehåll. Jag tog mig en låååång sovmorgon till typ 10.30 :O Vaknade ju aldrig men kan ha berott på att det va så mörkt...
Åt frukost, barnen gick ut. Patrik lagade Tims trumma o jag dammsög, tvättade o fixade lite här hemma. Åkte sedan upp på Gränby. Vi får sommar arbetskläder från jobbet så skulle kolla/köpa det. Vart ett par McKinley pirat byxor från Intersport o två par linnen från Stadium. Så nöjd så!! :) Köpte mig oxå ett Sverige linne på stadium ;) Hoppas det ger tur på ons ;) Handlade sedan ett par saker till middagen o lördagsgodis till barnen. 

I kväll hade vi film mys me barnen o tittade på filmen Modig. Den va sådär tyckte jag. Barnen tyckte den stundom va rolig o stundom läskig... Men va mysigt att hela familjen kollade :)

När barnen hade lag sig somnade jag i soffan o sov nästan 2 timmar!! :O Har känt mig små risig o hade ont i halsen :( När jag vaknade va det liiiite bättre men har fortfarande ont...
Fixade mig lite gotti....

Vindruvor o vattenmelon...

O har tittat på några avsnitt av OC. Men är nog snart dax o sova. I morrn har vi inte heller nå planer. Mer än att jag ska klippa Patrik o rensa min garderob!

Godnatt! Om jag kan slita mig från tvn! Hahaha! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar