torsdag 23 juni 2016

Ingen tur o totalt slut!!

Men det är snart midsommar! :D
Mitt nya snygga linne gav ju ingen vidare tur igår....

Även om Sverige krigade på jäkligt bra alltså!!! Stolt över dom! O det känns riktigt trist o sorgligt att EM är över för Sverige :( O att många bra spelare slutar.... Får ladda till OS o hoppas på att det går bättre!!

Hade jätte svårt o somna o kom nog inte till ro förren efter kl ett nån gång. Vaknade sen många gånger under natten...
Va lite segt o komma upp i morse men då det är sista morgonen man ska upp o iväg me barnen så va det bara o masa sig upp ;) Tim va lite ledsen även idag :( Men det gick bättre. Det gick bra även på jobbet. Köpte me jordgubbar hem till i morrn. Hämtade barnen o det va ju en del som skulle me hem ;) O säga hej då till alla fröknar o extra till dom som slutar. Som är många tyvärr :( 
När vi kom hem åt barnen mellis o firade sommarlovet me glass o Festis! Jag åt knäckemacka! Hahaha! 
Tim va väldigt trött. Han är rätt snorig o Ida lite. Men han ville ligga i soffan o vila. Ida gick ut o lekte :)
Medan fixade jag tonfiskröran till våfflorna. Gick sedan ut till Ida en stund där hon lekte me en grannflicka.
Sen mös jag en stund me Tim...

<3 Hans grej, han ska alltid räcka ut tungan :P

Sen har em o kvällen gått i ett!! Varit tok körigt så jag är så totalt slut!! Matlagning, undan plock, massa samtal hit o dit, o sms, duschat barn, förberett lite till morgonen o gjort botten till efterrätten, o nu kokas kolan....

3 timmar ska den koka... Sen kylas o sen på på botten....

Har oxå duschat o lagt i färg o längderna. Har en hel del kvar o göra men måste sätta mig o vila en liten stund. Är inte lika stressad längre men så trött så jag skulle kunna somna o så sjukt ont i ryggen då flera revben låst sig :(( Får dom inte till rätta sj fast jag försökt...
Får se hur mkt mer jag orkar idag... Men har en hel del o fixa me i morrn fm me. Innan vi ska iväg till Kilen för midsommarfirande (om det inte regnar ;) ) sen ska vi ju alla hem hit o då är det skönt om det mesta är gjort...
Får se om jag hinner me nå inlägg i morrn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar