fredag 1 juli 2016

Jobb o lite väntan...

Pratade med barnen en stund igår igen. De verkar ha det bra. Badar o har sig :) De saknar mig o jag saknar dom! Men det är inte så jobbigt för dom att de behöver åka hem. De har ju faktiskt sin pappa me som de kan gosa, pussa o krama på :) Planen nu ser ut som så att de kommer hem på sön. Yey!!! :D Två nätter till, sen så slipper jag sova ensam! Det har ändå gått över förväntan. Har sovit så mkt bättre än jag trodde jag skulle göra. Förutom natten till igår dårå :P 
Nu sitter jag hemma o pysslar lite med födelsedagskort till jobbet. Jag började ju nio, o väntar på mina arbets kompisar o ett gäng barn som ska komma in till stan. Vi ska till regnbågsparken o leka :) Ska möta upp dom vid ishallen. De ringde precis o är på väg nu. Så cyklar väl om en sisådär 15-20 min dit :)
Jobbar sedan till 13.30. O sen cyklar jag nog upp på Gränby en sväng.
Hoppas du får en bra dag!!

Morrn morrn!!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar