torsdag 2 juni 2016

It's HOT!!!

Jisses! Tidigt i morse va det redan 20 grader. I love this!!!
Nåt har hänt. För innan jag väntade Ida älskade jag sommaren o värmen. Men den sommaren jag va gravid med Ida hatade jag sommaren o värmen. O så har det varit mer el mindre sen Tim kom. Har gillat sommaren mer o mer o nu älskar jag den!!! Kanske för att barnen oxå gör det ;) I morse cyklade vi till förskolan igen. När jag lämnat dom cyklade jag hem o svirade om o till tränings kläder o åkte o tränade. Det va SVETTIGT!! Va ju svettig redan när jag kom dit :P 
Sen förbi Willys o handlade matsäck till kvällen (barnen har nationaldagsfirande i Gränby park me förskolan) o sen hem o fixade lunch. Gjorde bananpannkakor...

O till det, keso o färska jordgubbar. Mums!!

Sen åkte bikinin på! ;)

Köpte denna i Thailand, är en jätte härlig rosa färg på den! :)

O så fyllde jag upp poolen till barnen så den är redo när de kommer hem...

Är nog dax för en ny kanske ;)

Har sedan legat o solat i drygt en timme. Inne är det tvätt o grejor överallt! O det behöver dammsugas. Men det får vänta! I morrn blir det regn så då får det röjas här hemma efter jobbet! 
Nu tänkte jag cykla o hämta barnen så får de äta mellis hemma o plaska lite innan vi ska iväg! :)
Hörs!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar