tisdag 14 juni 2016

Foto lös dag!

Har inte blivit ett endaste foto idag! Men men! Vi har haft en intensiv men mysig dag :) Barnen vaknade alldeles för tidigt ;) Men jag låg o drog mig till strax efter kl 8. Vi åt frukost o fixade oss iordning o cyklade till borgen (en lekplats nära min farmor o farfar) där mötte vi upp Martina o tjejerna :) Där vart det lek o dusch (de har en ute dusch där) i några timmar. Sen cyklade vi hem, åt lunch, fixade med lite tvätt, disk mm. Skrev en nota o sen satte vi oss i soffan o läste de nya böckerna :) Sedan åkte vi till Kvantum o handlade o när vi kom hem därifrån va det en massa barn här utanför o lekte. Även Martina o tjejerna, så Ida o Tim ville såklart leka ute dom me :) Åt lite mellis ute o lekte sedan tills det va dax o gå in o fixa middag. De va så många barn ute men de lekte riktigt bra allihopa, över förväntan! Även barnens farmor kom förbi en sväng o lämnade lite fina kläder till barnen som hon köpt o varsina pysselböcker :)
Det vart mumsig pasta sallad till middag. Patrik kom hem o käkade o åkte sedan för o fylla på acn i min bil. Det har varit nästan olidligt de varma dagarna utan ac, men nu så, nu blåser det kaaalt!!! Haha! Man blir lätt bortskämd men ska man kunna semestra i sommar o åka mkt i bilen så underlättar det enormt om man har ac. 
Jag duschade av barnen (ben, armar o ansikte, de blir ju så smutsiga av all utelek! Haha!) tog mig sj en dusch o sen mös vi en stund. Tim lekte att han va fotbollsspelare (den där med tofsen! Haha) alltså Zlatan, men denna Zlatan gjorde massor av mål ;) Så kul, de längtar o ser fram emot nästa Sverige match! :)

Nu är mannen hemma o vi ska titta på Vampire diariers (el hur det stavas :P haha) 
Tråkigt me bildlöst inlägg ju så bjuder på några "gamla" ;)

Mitt hjärta <3


O mitt andra hjärta!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar