måndag 27 juni 2016

O så kom kvällen...

Märks ju att man är van o hålla igång liksom :P Hann mysa me barnen en stund i morse innan jag åkte till jobbet. När jag åkte hem kom jag på att jag behövde köpa tvättmedel. Tänkte tvätta upp det sista, som inte hanns me igår. Så åkte till kvantum o köpte det, o en vegetarisk wook. När jag kom hem va Idas kompis Elise o hennes mamma plus syskon här ute o lekte. Även Lisa o Jonna kom efter en liten stund. O så va Tims kompis Ralf här ute oxå. Saknade mina barne extra mycket, redan!! Haha! Pratade iaf ute ett tag innan jag gick in med det jag handlat o startade en maskin tvätt. Åkte sedan o lämnade Amandas bil som jag fick låna idag (super snällt!! <3 ) o passade på o prata lite me mamma o pappa :) När jag kom hem hängde jag tvätten, startade en ny maskin o gick ut o gick en sväng....

Min favvo runda!




Fast solen sken så fläktade det lite så det va alldeles lagom varmt o gå :)

När jag kom hem hängde jag tvätt, o startade den sista (nu är tvätt tunnan tom så när som på ett par vita plagg) maskinen. Bytte sängkläder i våran säng, vilket vi inte hann igår....

Mina favvo sängkläder. Så mjuka o ljusa o ändå så varma pga blommorna :)

Tog mig en dusch, åt middag, vek högen som låg i soffan me ren tvätt från igår, dammsög (vilket behövdes efter helgen, lika bra o få det gjort!) o vattnade blommorna ute. Va riktigt skönt ute nu! Men jag känner mig heeelt slut just nu alltså. Phu! Håller mig sysselsatt då jag inte ska känna att jag är ensam hemma. Det suger verkligen o sova sj!!! :(( Men i morrn tänker jag ta mig en lång sovmorgon, om jag kan ;) Ska sedan träna lite o gå en sväng. Efter lunch ska jag till min sjukgymn o äntligen få revbenen tillrätta lagda! O efter det ska jag till husläkaren för o kolla hjärtat. O efter det hem till mamma o pappa där det ska grillas hemmagjorda hamburgare o så ska vi titta på Allsång på Skansen. Mys!! Me systeryster oxå! :) Så jag är rätt sysselsatt i morrn me ;)

Pratade me barnen o Patrik för ett par timmar sedan. De har det bra! De hade lekt vid vattnet, vilket va iiiis kallt sa Ida! Haha (det är ju i havet) o i morrn skulle de basta sa Tim ;) Va mysigt o prata me dom, vart många pussar o många "älskar dig".

Nu ska jag strax börja läsa en av mina nya böcker....

Den verkar spännande, hoppad på det!!

Får se om jag kan sen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar