tisdag 31 maj 2016

En så mysig em o kväll :)

Hämtade barnen vid halv tre o då cyklade vi förbi pappa för o kolla om han va hemma (mamma är hos sin syster i Muskö). Men det va han inte! Så lekte väl typ 5 min i lekplatsen utanför o då säger Ida att hon måste kissa, nu! Precis då kom pappa hem, phju! ;) 
Så vi stannade där till runt halv fem. Va så mysigt så! Barnen lekte ute. Hade inga kepsar me till dom så de fick låna morfars, funkade fin fint ju ;)

Sötisen <3


Bakom det röda huset, lokalen, bor mamma o pappa :)

När vi kom hem fortsatte barnen leka ute. Jag fixade cykeln som en kom o kollade på vid kl fem. O den vart såld! :)
Patrik kom hem o vi gick alla in o åt middag. Va alldeles för varmt för o sitta på altanen (34 grader o vindstilla!). Men sen åkte Patrik o barnen iväg för o kolla en sak på Biltema. Jag röjde undan o satte mig sedan på uteplatsen, underbart skönt va det då! :) De kom hem när det va läggdags o de somnade snabbt. Hade varit ute mesta delen av dagen!
Jag o mannen satte då på lite mysig, o satte oss ute o snackade lite...

O så tvätten där i bakgrunden :P Så härligt att man kan hänga ut den! :)

Har kollat på några avsnitt av OC, men nu blir det sängen så jag orkar me morgondagen! :)

Godnatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar