torsdag 26 maj 2016

Dumma huvud :(

Har fortfarande ont idag... Skulle ju vila igår men tog mig en dusch o duschade sedan av barnen. SEN vilade jag en stund innan jag fixade middagen. Pasta sallad. När vi hade ätit åkte vi alla till Fyrishov o skaffade sommarpasset. Barnen fick sina i sommar present av sin farmor :) Jag o Patrik köpte till oss oxå. Då kan vi ju bada där hur mkt vi vill i sommar (fram tom 31 aug) o är det dåligt väder kan man ju bada inne ;) Man får även bada på Gottsundabadet. Har aldrig varit dit men skulle vilja då det ser så fint ut! Sen åkte vi till Kvantum o handlade lite. När vi kom hem va det bara för barnen o lägga sig på en gång. De somnade snabbt! Jag la mig i soffan o tittade på ngr avsnitt av O.C. Men då huvudvärken bara blev värre o värre gick jag o la mig vid tio... Har sovit sådär. O vakna o huvudvärken sitter kvar, det suger!!! Känns inte alls nå kul :(( Jobbar 9-13.30 o sen ska jag träna kl 14.30. Men har jag så här så går det inte... Skit!!! Patrik är hemma me barnen idag. I morrn ska de kunna gå till förskolan. Kör på en extra dag hemma då Ida varit dålig så länge. El rättare sagt inte fått sova på natten pga hostan. Natten till igår hostade hon lite, i natt nästan inget. Så det går åt rätt håll!
Igår när jag vilade i soffan byggde ju barnen me smålego, Ida tog flera hundra kort på det hon gjort! Hahaha....






Ne, nu ska jag åka till jobbet....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar