tisdag 3 maj 2016

Kortvecka!

Jag hann/orkade me allt jag skulle idag. Skönt! Barnen o jag cyklade till min farmor o farfar strax innan kl tre. Jag hade köpt en fin bukett me jätte fina lila krysantemum, ett kort o en trisslott o så en ask aftereight :) Ida plockade så fina gullvivor o gav gammelfarmor <3 
Vart go fika när vi kom dit. Barnen lekte en stund inne sen va de mest ute i lekparken ;) Alltså vädret är sååå underbart skönt!!!! Älskar't!!!
Cyklade sedan hem vid fem tiden, fixade middag åt barnen, mannen kom hem o käkade o sen åkte han o Ida o handlade lite. Jag o Tim byggde pärlplattor o halsband. Vart förvånad när han valde det, han brukar ju inte ha ro med sånt ;) Men vart såklart oxå glad! Så mysigt o sitta o prata....





Min älskade kille <3

Sen mös vi framför tvn, han fick ju då välja helt sj på Netflix vad han ville se ;) Ida o Patrik kom hem lagom tills det va läs dax! Tim ville lyssna på sånger i sångboken o sjunga sj. Så jag o Ida läste i soffan <3
Patrik hade köpt me sig sushi till mig (då jag inte hade ätit middag) o gissa om jag vart glad!!! Jag sa det lite snabbt tidigare att jag va sugen på det. Men glömde säga åt honom o köpa det när dom åkte. Skulle ringa men upptäckte att han hade glömt mobilen hemma, suck :( Men när han ändå kom hem me sushi, gissa min glädje!!! Haha!!!

Denna vecka är det ju kortvecka. Underbart!!! I morrn slutar Patrik kl ett o då tänkte vi hämta barnen tillsammans :) Så får de en kortis dag. Sen är de ju lediga på tors. O då fre är en klämdag o jag sjukskriven så får de va lediga även då :) Man får passa på när man kan! Mamma ska passa barnen en stund medan jag är på rehab träning. Patrik ska åka iväg o fiska hela helgen. Åker fre kväll o kommer hem sön em. Han ska åka me Stefan, min bror o hans kompis, o pappa o en kompis till honom. De får nog skoj! Sj har jag lite planer för mig o barnen ;)

Ta o hänga lite tvätt innan det blir tv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar