onsdag 4 maj 2016

Godmorgon!!

Trots att jag la mig på tok för sent igår (igen) o är sjukt trött så kan man ju inte annat än o va sååå glad!!!!! Solen skiner från en blå himmel. Flera dagars ledighet me mina hjärtan väntar :)
Ida va så himla trött i morse. Kl åtta drog jag upp rullgardinen o väckte henne. Hon va lite snorig o sa att hon inte mådde bra. Så tog temp men ingen feber! Drog ner rullgardinen igen o hon låg kvar till halv nio. Då jag inte har nå läkarbesök/sjukgymn/träning el så idag så bestämde jag att barnen fick va hemma även idag. Så helt plötsligt fick de 5 dagar ledigt ;) Känns ändå skönt! Har ätit frukost o sitter i soffan o drar oss. Ida är fortfarande seg, mkt piggare men har inte ens fått på sig sina kläder än :P Jag passar på o mysa me dom....

Klänning på. Älskar verkligen o ha klänning!!! Så himla skönt!!!

Har lite saker o fixa idag. Men det får vänta tills mannen kommer hem! 
En stoooor kopp kaffe så kanske man piggnar på sig ;) O bara att det är ljust, solen, man blir så mkt piggare! O det ser ut o hänga i ett tag. En stor sol o runt 18 grader hela veckan i väderappen. Lovely!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar