lördag 28 maj 2016

En dag på Thuns!

På med långklänningen o hämtade upp mamma kl halv tio....

Shopping mood on! ;)

Vi kom fram till Thuns vid tio o då va det rätt lungt, i ungefär 10 min :P Sen vart det rätt mkt folk. Men det bekommer inte mig spec mkt, framför allt inte om man inte har med sig barnen. Inget o passa på då ;) Vi gick ett tag, åt lunch, tittade lite till o fikade sedan innan vi åkte hem. Jag bjöd mamma på lunchen o fika, som morsdag present :) Hon ska bort i morrn så då fick det bli idag!
Hon handlade en hel del ;) Jag kom oxå hem med en del. Ett par svarta stretch jeans o så en super fin klänning...

Gillade den super mkt!!! Jag har blivit klänning tokig o från att knappt ha några har jag nog ett tjugotal nu! Hahaha!

Vart lite till barnen oxå. Kalsonger till Tim. O en jätte fin Emil t-shirt o "lys gula" byxor som Tim säger ;)

Han vart överlycklig!!! :D


T-shirten va så himla fin!!!!


En som vet hur man posar ;)

Ida fick två klänningar...

Den här är typ persiko färgad. O me paljetter o glitter trådar. Jätte fin!! :)


O den här härliga Pippi klänningen :)

Vart även lite tofsar o en tvål!
När jag kom hem la jag mig på soffan ca 20 min. Patrik hade rännt i tvättstugan hela dagen. Bytte alla sängkläder o handdukar, o så all annan tvätt. Så det vart en hel del. Skönt o ha det torkat, ihop vikt o inlagt o garderober. Sen gick barnen ut o jag satte mig ute på altanen. Patrik drog iväg för o träffa Stefan. Får se när han dyker upp :) Jag o barnen har käkat middag. Jag va så mätt efter mamma o jag ätit o fikat så jag åt bara lite sallad (grön sallad, gurka, tomat o paprika) :P Nu har jag o barnen film mys o de äter sitt lördagsgodis. Får se hur min kväll blir. Film el OC ;)

I morrn har vi ev planer, får se hur det blir ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar