fredag 6 maj 2016

The last two days...

Solen skiner, o jag har liksom inte tid/ork o skriva nåt... Vi har varit ute mellan ca 10-18 tre dagar i rad. O det tar på en! Både lunch o middag ute. Man får passa på när det är så härligt :D
Igår åkte vi till ngr affärer på fm. Bla plantagen o handlade lite till uteplatsen :) Vart lite kryddor, två pioner (buskar) o en klematis. O så köpte jag en miniblonma som står på vardagsrumsbordet. Så söt! Ska visa sen ;) om jag kommer ihåg! Haha! När vi kom hem fixade jag o mannen fint på uteplatsen o barnen lekte...

Dill, gräslök, persilja o basilika :)


Pionerna :)

Det vart såklart grillat till middag. Lax! Sååå gott!! Barnen va trötta o slocknade redan vid halv åtta <3

Idag då. Mannen jobbade 8-15. Jag lämnade barnen hos mamma o pappa strax innan kl 10 o åkte o tränade. Kom tillbaka vid elva o stannade en timme o pratade lite. Medan barnen lekte, ute ;) Min bror o Isadora va där en stund oxå. Sen åkte vi till Willys. Barnen åt lunch där, korv me bröd ;) Sen handlade vi lite o köpte me glass hem som vi åt på uteplatsen....

Nom nom! 

Sen va det utelek till kvällen. Patrik kom hem strax innan halv fyra. Vi åt middag lite tidigare idag. Eftersom Patrik skulle iväg. Gjorde pasta sallad som vi såklart åt ute :) Tärnade kycklingfiléer som jag stekte me kycklingkrydda. Vart jätte gott!! Patrik åkte vid halv sex :( Fast vi varit ifrån varandra längre förut så saknar jag honom redan... Det är ju liksom vi. Vill ju sova bredvid min man.. Men han är ju som tur va hemma på sön :) Är glad för hans skull. Han får nog kul på sin fiskehelg :) 
Barnen somnade iaf rätt snabbt i kväll me. Nackdelen är ju att de vaknar sååå tidigt :/ haha! 
Vi har lite planer på morgondagen :) Blir nog mysigt!
Jag har dock ont i min hals o känner mig inte alls pigg :( Men ska lägga mig nu o hoppas på o bli piggare av lite sömn. Om jag nu kan sova...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar