tisdag 17 maj 2016

Beslutsångest och mår bläää :(

Innan jag kom iväg på sommarfesten hann jag byta både frisyr o kläder! Haha!

Lockade håret o fixade sne frilla ;)


O sen fick långklänningen bytas ut mot en blus o byxor. Det kändes i kallaste laget me klänning...

Det va en mysig sommarfest o både Ida o Tim sjöng :) Ida är ju en riktig sångfågel, men vart förvånad att Tim sjöng då han inte brukar göra det hemma iaf. Sen vart det fika. Kändes konstigt o va alla hemma när kl va fyra. Patrik är ju inte hemma förren runt halv sex annars. Vart en lugn kväll. Barnen är små snoriga o lite hostiga. Jag känner mig sisådär. Svårt o sätta fingret på't men nåt är det :/ Så jag funderar faktiskt på o gå o lägga mig snart...
Har inga bilder från sommarfesten, el inga jag kan lägga ut här då man inte får det. 
I morrn har jag inga planer mer än o vila så jag orkar jobba tors o fre... Jag är halvtidssjukskriven fram tom 30 juni o kommer då jobba 37.5%, vilket kommer bli att jag jobbar mån 9-14, tors 9-13.30 o fre 9-13.30. Blir nog bra. Hoppas jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar