måndag 2 maj 2016

Härliga ungar!! <3

I morse va det sååå segt!! Har lagt mig mellan kl 00-01 i typ en veckas tid nu, o det är kanske i senaste laget :/ Men så skönt att va uppe oxå!
Kom iaf iväg ;) Gick bra på jobbet, va ute nästan hela dagen, så himla skönt!!
När jag o barnen kom hem ville de såklart va ute. De lekte o cyklade. Tim lekte med en annan kille här på gården o de hade så himla kul. Så roligt o se! Är det nån som kan leka me alla så är det Tim. Världens bästa kompis!!!!
Ida va en del me mig, mös lite, satt i knät, vi tittade i reklam ;) Jag hann tvätta TRE maskiner. Nu är vi äntligen i kapp me det oxå ;) Barnen lekte en stund på uteplatsen medan jag fixade middag....

Det va sååå varmt på altanen!!


:)

Strax innan kl fem gick vi in o åt. Sen tog barnen fram instrument o hade konsert för mig ;) O så spelade jag. Sen vart vi lite galna, el rättare sagt jag vart en galen rockstjärna så Ida o Tim vart poliser o skulle spärra in mig i finkan ;) Alltså vi hade så kul!!! Som barnen skrattade. Jag lyckades smita några gånger men de fångade in mig :P 
Patrik va iväg me pappa till en fiskaffär o va inte hemma förren närmare halv sju. Jag cyklade då till Willys för o posta ett viktigt brev (postar ju brev typ 1 gång om året! Haha) sen när jag kom hem läste jag för barnen. När de hade somnat vart det såklart O.C för mig ;) Jag är så sjukt trött o slut just nu alltså. Vart lite för mkt igår o så jobb på det idag... Därför tänker jag gå o lägga mig redan nu...

I morrn är det oxå en intensiv dag. Först lämna barnen, sen rehab träna, sen till reuma o ta prover, sen till ett annat ställe på ackis o ta prover, sen hem o äta lunch, sen till sjukgymn igen (för o fixa revben) efter det hämta barnen o hem o lämna bilen o cykla till min farmor o farfar o fira farmor som fyller år. Phju! Men dagen ska nog gå bra, hoppas ja!

Godnatt på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar