lördag 21 maj 2016

Skojigheter!

Dålig uppdatering de senaste dagarna. Men har inte hunnit. O när kvällen blivit sen har jag inte orkat. Men kommer me en uppdatering om de senaste dagarna i kväll el i morrn. 
Idag väntar skojigheter, hoppas jag ;) För några veckor sedan fick jag, min bror o syster ett sms där mamma skrev att hon o pappa ville hitta på nåt idag me oss o våra respektive :)
Så, kl 12 ska vi va hemma hos mamma o pappa där vi sedan åker i två bilar 45 min från Uppsala. Vi ska ha bekväma kläder o bra skor på oss. Vi ska göra nåt utomhus i ca 4 timmar, VAD vet vi inte! Spännande!! Sen när vi kommer hem ska vi käka middag hos mamma o pappa. Har verkligen sett fram emot detta, ska bli sååå kul!! Hoppas jag ;)
Barnens farmor kommer hit vid halv tolv. Ger dom lunch o skjutsar sedan Ida på kalas. Hon är bjuden till en kompis på kalas idag, så glad så!! :) Sen hämtar farmor henne där o de ska sedan sova hos henne. Nu ska vi äta frukost o fixa lite! Hörs!!

Mitt kvälls gotti igår. Det är alkoholfri päron cider i glaset! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar