fredag 27 maj 2016

Busiga barn!

Det gick rätt bra o jobba igår. Huvudvärken släppte lite men hade så grymt ont på höger sida, bröstrygg. Så smsade sjukgymn o kollade om hon kunde klämma in på nån gång på em el idag. Slutade som sagt 13.30 o åkte då hem. Fick avboka träningen då det inte gick :(( Vart sen tvungen o duscha VARMT o duschbadade oxå. När jag kom upp åkte vi alla till city gross. Patrik köpte oxfilé till sig o fläskfilé till mig o barnen. O så fick barnen handla sitt lördagsgodis då det va 39kr kg ;) När vi kom hem vilade jag mer medan Patrik fixade middag. Fick sms av min sjukgymn att jag kunde få komma idag, på em. Phu!! 
Sen tittade jag o mannen på Sagan om konungens återkomst. O lyckade titta på hela o hålla oss vakna ;) Kom inte i säng förren strax efter kl tolv. 
Upp kl 7 i morse. Lämnade barnen. Jobbade 9-13.30 (fixade en del me barnens portfolio pärmar) o hämtade sedan barnen. Då jag kommer strax innan kl två o hämtar dom brukar vi alltid äta mellis när vi kommer hem. Men idag hade de börjat extra tidigt, innan kl två, så båda åt när jag hämtade... 
Väl henne sen ville de va ute o leka. Så satte på dom regnkläder o så gick de ut. Svea, grannen, va ute o lekte med sin mamma så barnen lekte med henne :) Jag förberedde till middagen o gjorde en sallad. Vid halv fyra åkte vi till sjukgymn. Barnen va super hypade o helt uppe i varv :P Det va tur jag fick komma till min sjukgymn idag, hon sa att det inte hade varit bra o gå så här hela helgen, att jag skulle fått ännu ondare då....
När vi kom hem lagade jag middag. Köttfärspaj o créme fraish sås me våran egen persilja :) Barnen tog kort o filmade me min mob medan. Så himla kul o kolla igenom den sen! Hahaha! Ett av korten...

Så söt såååå :P <3

I kväll blir det nog en tv kväll. Ruggigt o kallt ute så blir nog till o tända lite ljus o bara mysa! :)
I morrn ska jag o mamma kanske till Thuns. Jag ska bjuda henne på lunch, en morsdag lunch men en dag tidigt ;) Men vi skulle höras i morrn bitti o se om vi orkar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar