söndag 22 maj 2016

Uppdaterings försening

Alltså dagarna bara springer iväg. Jag hinner inte riktigt me! Vi började titta på Sagan om ringen sent igår kväll när vi kom hem men vi somnade efter nån timme :P Så i morse (el fm) när vi vaknade kollade vi klart på den innan Patrik åkte o hämtade barnen. En sovmorgon till halv elva gör att jag egentligen inte alls är trött o redo för o sova. Plus att det finns risk för ytterligare en bökig natt. Två nätter innan i natt har Ida hostat en del. Tim lite. Natten till igår va värst. O i natt hade hon tydligen oxå hostat massor. Trots hostmedicin o astmamedicin :( O även Tim hade hostat mer... Så risken är att även denna natt blir densamma... Båda barnen va så trötta när de kom hem. Tim va lite piggare o va ute o lekte medan Patrik klippte gräset o vattnade blommorna. Sen ville han cykla. Patrik tog av stödhjulen o efter ett halvt varv cyklade han helt själv!! :D Tänk att även han gör det nu <3 Vi provade för några veckor sedan o då gick det inte alls. Sen dess har han cyklat massor på balanscykeln o fått en super balans. Så då testade vi nu o vilken skillnad!!
Jag mös me Ida o höll henne sällis inne, o fixade lite här hemma. När Patrik o Tim kom in va Tim trött. O när han är trött håller han igång i 180! Jag sa att han skulle mysa upp me pappa i soffan o då gjorde han det. Så här såg det ut efter bara ett par min....

<3

Han sov ca 20 min o då kl va strax efter fyra vågade vi inte låta honom sova längre. Han vaknade till pigg o glad :) Patrik duschade sedan av barnen medan jag åkte o handlade middag. Det fick bli bakad potatis o kvantums skagenröra (den är sjukt god!!).
Sen satte vi oss o kollade lite inför semestern. Vi ska ju va iväg o campa i ca två veckor hade vi tänkt. O det första vi ska göra, inleda våran sem me, är Kolmården! :) Två dagar där o en natt på hotell innan vi far vidare ;) Ska bli super kul!!! :D

Det blir ingen mer uppdatering i kväll. Men det kommer, NÅN dag denna vecka, när jag har tid me ett långt inlägg ;)

Kan iaf säga som så, gårdagen va grymt rolig!!!!!!! :D

I morrn är det alltså jobb 9-14. Mannen får vabba i morrn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar