måndag 30 maj 2016

Mors dag!

Vilken mysig dag vi hade igår :) El ja, mannen kom ju hem sent i lör natt så han sov till typ halv elva igår morse :P Barnen o jag hade då ätit frukost ute o sen gick dom ut. Men efter en stund bestämde vi oss för o åka till 4-h gården i Gränby då de hade djurens dag där :) Vi hann va där en liten stund sen kom även mannen dit :) Barnen målade, klappade massa djur, red, åkte häst o vagn (jag oxå ;) ) o träffade Pippi Långstrump :) Av henne fick de guld pengar (me choklad i). O så åt barnen lunch där.


















När vi åkte hem därifrån cyklade mannen förbi Willys o köpte me go fika hem. Så vi alla fikade när vi kom hem o sen gav barnen mig en varsin jätte fin teckning som de hade gjort <3 O fina rosa rosor <3 Sen gick de såklart ut o lekte ;) Jag passade på o fota lite saker till försäljning. Springcykel (som vart såld idag) cykelvagnen (som oxå vart såld idag) o så 12" cykeln som Tim hade innan vi köpte den nya. Den ska en komma o kolla på i morrn. Jag ska även försöka få ut ena tripp trapp stolen som inte används nu....
Sen rullade resten av em o kvällen på.. Men summa summarum, en riktigt mysig familje morsdag <3

Idag då... Jobbat 9-14, hämta barnen, hem o de lekte ute. Jag satt ute jag me :) Har tvättat lite, duschat barnen, efter middagen åkte Patrik o handlade lite. Jag o barnen mös. 
I morrn är det rehab träning som gäller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar