tisdag 24 maj 2016

Sooool!!!

Oj vilken varm dag som väntar!! Barnen är hemma även idag. Idas hosta vill inte ge med sig. Hon hostar som mest på kvällar, nätter o tidiga mornar... På dagarna är hon mest trött. Vilket jag förstår! Hon vaknar ju flera gånger på natten o väldigt tidigt på morgonen. Igår va kl fyra när hon la sig på soffan o nästan somnade. Hon fortsatte vila efter middagen i soffan o efter kvälls läsningen somnade de båda rätt snabbt ;) Tim är lite små snorig o hostar nån gång då o då. Inte så farligt. Han är mest hemma för att han kan ;) Får se hur det blir i morrn. För Ida handlar det mest om hur natten blir o Tim får vi oxå se. Han är det ju mer fart på så kanske att han får gå på fsk en stund o leka av sig. Igår jobbade jag ju mellan 9-14. Kom hem till mina älsklingar strax efter halv tre. Mysigt att få lite extra tid tillsammans :) Patrik hade tvättat en massa o förberett middag. Det vart kokt potatis, egen panerad torsk o sallad. Riktigt mumsigt! 
Just nu sitter jag ute o barnen cyklar o leker. De ville gärna ut o då det snart blir alldeles för varmt sa jag att de får va ute nu en stund nu o sen gå in till lunch o va inne. Jag njuter i solen.....

Som jag längtar till sem nu. Men för min del är det långt kvar.... För Patrik o barnen desto kortare... 4 veckor typ :)

Jag passar på o tvätta upp lite jag me. Sånna där små maskiner me några plagg, spec plagg ;) Hahaha! 
När vi går in sen tänker jag göra ett ryck o röja undan lite. Vid kvart i tre kommer mamma o pappa o passar barnen tills Patrik kommer hem. Jag ska först till sjukgymn kl 15 o sen P-möte 16-20.30...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar