måndag 9 maj 2016

Värme o sol!

Ja, det har väl ingen missat ;) Glada barn som fick gå i shorts i t-shirt/linne idag :) Jag hade en bra dag på jobbet. När jag hämtade barnen fick jag sms av Martina som undrade om vi ville ses. Så jag hämtade barnen o vi tog med oss vatten, lite sandleksaker o så cyklade vi till en lekplats en liten bit härifrån där alla barnen lekte o hade skoj! Vid halv fem vart vi tvungna o gå in o laga mat... Hade ju kunnat va ute läääänge! Men äta bör man ju ;) Fick duscha av barnen direkt när vi kom hem. En nackdelen om man nu måste hitta nån ;) Ist för o bylsa på overaller mm är det nu ist till o smörja in båda varje morgon o duscha av dom varje em/kväll... Men föredrar ändå detta ;) Min rygg mår betydligt bättre av värmen oxå! Va kul o träffa Martina o tjejerna, alldeles för länge sedan! Pga sjukdomar :( Men nu håller vi tummarna för att alla håller sig friska så vi kan ses snart igen!! :D 
Nu är det dax o sova, snart ;) I morrn är det rehab träning som gäller!

Godnatt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar